WAAROM KIEST U
VOOR PRODEX? 

Ruim 10 jaar vakspecialist in de procesindustrie

PRODEX draagt het risico bij uitval en ziekte

Optimale begeleiding door een jobconsultant

Klanttevredenheid; in december 2015 gaven klanten ons een 7,8 bij het klanttevredenheidsonderzoek

SELECTIEPROCEDURE

Kwaliteit, zorgvuldigheid en kennis van zaken. Dat is de kern van de PRODEX-selectieprocedure. Op basis van een uitgebreid functieprofiel dat we samen met u hebben opgesteld, gaat de jobconsultant van PRODEX aan het werk. De competenties zijn helder in kaart gebracht evenals het ‘soort mens’ dat het beste bij uw bedrijf en uw mensen past. Uw bedrijfscultuur en de leerling moeten nu eenmaal ook matchen. Door onze jarenlange ervaring weten wij deze match te vinden.

TEST VOOR LEERLINGEN

Werken en leren is zwaar en vergt veel van onze leerlingen. Daarom zet PRODEX vooraf diverse middelen in om de leerlingen door en door te leren kennen. Behalve dat we ze testen op hun niveau, meten we belangrijke competenties als motivatie, discipline, veilig werken en doorzettingsvermogen. Ook trekken we belangrijke referenties na. Uiteraard is het mogelijk om in overleg met u als opdrachtgever aanvullende tests uit te voeren. Ons doel: een 100% match.

JOBCONSULTANT

Procesoperators en maintenance technici die via PRODEX een twee- of driejarig leerwerktraject volgen worden gedurende de gehele periode begeleid door een persoonlijke jobconsultant. De jobconsultant is vraagbaak, steun en toeverlaat, probleemoplosser en intermediair tussen u, onze leerlingen en het opleidingsinstituut. En niet te vergeten, de persoonlijke stok achter de deur mocht het met de motivatie even niet zo lekker zitten. De ervaren jobconsultants van PRODEX hebben samen met u en onze leerling operators en maintenance technici één gezamenlijke doelstelling; een 100% match.

PRODEX GAAT OP ZOEK

Wilt u meer weten over het leerwerk traject en/of de uitgebreide dienstverlening van PRODEX of zoekt u per direct een leerling operator? Bel +31 (0)10 427 77 16  of laat uw gegevens achter.